Στοχευμένη προώθηση προϊόντος/υπηρεσίας
Στοχευμένη Προώθηση Προϊόντος/Υπηρεσίας
Όταν λέμε για στοχευμένη προώθηση προϊόντος/υπηρεσίας, μιλάμε για πώληση του συγκεκριμένου σε συγκεκριμένο πελατολόγιο. Συνήθως η ενέργεια αυτήν χρησιμοποιείται όταν υπάρχει μεγάλο στοκ από το συγκεκριμένο προϊόν, ή όταν απλά θέλουμε να τονώσουμε τις πωλήσεις του. Οι τρόποι είναι αρκετοί και πάνω απ' όλα οικονομικοί. Με το κέρδος να ξεκινάει πάντα άμεσα. Και αυτό μπορεί να επιτευχθεί είτε μέσω e-mail μάρκετινγκ (αν προϋπάρχει λίστα – αλλιώς μπορούμε να προβούμε σε δημιουργία), ειδικές προσφορές, συνδυαστικές προσφορές κ.α. Εσείς ορίζετε ακριβώς τον τρόπο που θα κινηθούμε σύμφωνα με τα περιθώρια κέρδους που έχετε θέσει, όπως και με το συνολικό κέρδος το οποίο στοχεύουμε.
Έχετε απορίες; Στείλτε μας την ερώτησή σας και άμεσα θα σας την λύσουμε!
Χαρά μας να σας γνωρίσουμε. Χαρά μας να σας εξυπηρετήσουμε.